Scroll

Produse de la 19 lei! Noutăți zilnic!!! -15% la final de comanda!!!

Cosul tau de cumparaturi

Termeni si conditii

Termenii și condițiile de utilizare ale site-ului OutletCopii.ro:

Acest website, numit în continuare Site, aparține SC OUTLETFEMEI SRL, persoană juridică română care funcționează conform legilor române, cu sediul în com. Gilău, str Principală 229, Jud. Cluj, având J12/1928/2016, RO36072326, telefon 0752.269950 și adresa de email office@outletcopii.ro.

 

Folosirea Site-ului implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Recomandăm citirea cu atenție a acestora. SC OUTLETFEMEI SRL își asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare. Cea mai recentă versiune poate fi accesată în această pagină.

 

Accesul/vizitarea acestui Site de catre dumneavoastră se supune termenilor și condițiilor de utilizare, și implică acceptul explicit al dumneavoastră cu privire la acestea și reprezintă înțelegerea dintre părți.

 

Societatea garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.OutletCopii.ro și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau fără acordul prealabil scris al acesteia.

 

Întregul conținut al Site-ului - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, email-uri, scripturi, programe și alte date - este proprietatea Societății și a furnizorilor săi și este apărat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul Societății, a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare.

 

Domeniul www.OutletCopii.ro este deținut de către Societate. Utilizarea acestei mărci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor și emblemelor, in formă directă sau "ascunsă" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, căutare web) fără permisiunea prealabilă scrisă este interzisă și se pedepsește conform legii.

 

Definiții:

Utilizator/Client: reprezintă persoana care accesează Site-ul www.OutletCopii.ro, în scopuri private sau profesionale și/sau care a acceptat condițiile de utilizare ale prezentului Site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare, inițiând și finalizând o comandă.
Utilizare abuzivă: reprezintă utilizarea Site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii Societății SC OUTLETFEMEI SRL .
Comandă: reprezintă un document electronic, generat ca urmare a accesării Site-ului de către Client, ce intervine ca formă de comunicare între Societate și Client, prin selectarea de produse de către Client din cadrul celor comercializate de către Societate.

 

Condiții de utilizare
Utilizatorii/Clienții acestui Site sunt rugați să citească cu atenție termenii și condițiile de utilizare expuse mai jos. Prezentul “Termeni și condiții” sunt prevederi minimale aplicabile, utilizarea Site-ului supunându-se de drept prevederilor generale ale legislației în vigoare.

 

Derularea operațiunilor de vânzare prin Site

 

Comanda/confirmarea comenzii
Prin lansarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare prin email, prin care Societatea își derulează operațiunile pe Site.

 

Dacă Societatea confirmă executarea unei Comenzi, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii. Primirea și înregistrarea Comenzii de către Societate în prima etapă se face prin e-mail. Comanda se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică prin e-mail, care include numarul comenzii, datele de livrare, valoarea totală a comenzii. Dacă se fac modificări telefonice, dupa discuția cu operatorul telefonic, atunci confirmarea telefonică este considerată cea finală.

 

Societatea nu consideră în niciun moment o Comandă neconfirmată ca având valoarea unei comenzi confirmate.

Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza relației între Societate și Client.

Valoarea minima a unei comenzi este de 60 lei.

 

Aveți posibilitatea să modificați o comandă până în momentul în care a fost expediată. Facem tot posibilul să expediem produsele care au fost comandate. În cazul in care unul din produse nu se mai găsește pe stoc, veți fi anunțat despre acest fapt înainte de expedierea comenzii.

 

Obiectul Comenzii îl constituie produsul/produsele Societății cu privire la care Clientul și-a exprimat opțiunea de a le cumpăra, prin generarea unei Comenzi pe Site, confirmată de către Societate. Produsul/produsele are/au caracteristicile menționate de către Societate pe Site.

Înainte de plasarea comenzii, Clientul are responsabilitatea de a verifica descrierea și dimensiunile produsului de pe site (conform măsurătorilor realizate de către Societate), care sunt menționate pe pagina fiecărui produs.

Societatea depune eforturi pentru menținerea corectitudinii informațiilor/imaginilor expuse pe Site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, Societatea precizează că imaginea produselor are caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi în nuanțe/ culoare sau pot avea mici defecte care nu au fost observate și implicit menționate în descrierea produsului. De asemenea, unele caracteristici ale produselor prezentate pe Site, pot fi modificate de către Societate fără preaviz sau pot conține erori de operare.

 

De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă Societatea face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante.

 

Promoțiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile în limita stocului disponibil.

 

Prețul
Prețul produsului/produselor este acela menționat pe Site, în dreptul produselor cât și în coșul de cumpărături. Prețul poate fi modificat de către Societate, în orice moment, fără preaviz. Modificarea prețului nu se aplică acelor produse, ce au fost comandate de către Client la un anume preț și care au fost confirmate de către Societate la același preț.

 

Prețurile valabile sunt cele din momentul achiziției, prețurile sunt actuale și actualizate în mod repetat.

Societatea atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale Site-ului sau erori, prețul afișat pe Site poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Societatea va informa Clientul asupra prețului corect, Clientul având posibilitatea în acest caz, fie să-și mențină comanda, fie să renunțe la acesta, infomând Societatea în acest sens.

 

Prețul include TVA și nu include taxa de transport .
La prețul inițial al produsului se adaugă costul livrării – cost suportat de către Client sau oferit gratuit de către Societate în urma campaniilor anunțate vizibil pe site pe perioadă limitată – rezultând astfel prețul final al comenzii Clientului.

Societatea emite factură, în care sunt enumerate produsele comandate, prețul acestora și taxa de livrare.

Societatea nu păstrează informații despre cardurile de credit și de debit și conturile de plată personale ale clienților. În scopul efectuării acțiunilor de plată, Societatea furnizează date către EuPlatesc.ro, aplicând termenii EuPlatesc.ro . Fiecare utilizator trebuie să le accepte atunci când efectuează o plată.

 

Contract
Contractul de vânzare-cumpărare la distanță între Societate și utilizator, se consideră încheiat in momentul confirmării comenzii concrete de către Societate. La efectuarea comenzii, clientul primește confirmarea acesteia prin e-mail. Înainte de expedierea mărfii comandate, Societatea are dreptul să contacteze clientul la numărul de telefon indicat, in privința precizării detaliilor comenzii și/sau livrării.

 

Societatea nu răspunde, pentru nelivrarea comenzii în cazurile, în care utilizatorul a indicat date personale false, incomplete și/sau inexacte, inclusiv când a menționat adresa sau numărul de telefon incomplete, inexacte sau fictive.

În cazul în care clientul, a ales să plătească contravaloarea mărfii ramburs, contractul de vânzare-cumpărare la distanță se consideră anulat atunci când:

– Clientul nu plătește curierului contravaloarea facturii la momentul livrării.
– Clientul a indicat o adresă falsă sau inexactă și în același timp, nu este la adresa indicată în ziua livrării și nu răspunde la numerele de telefon indicate pentru contact, pentru a stabili cu curierul datele necesare recepționării livrării.

 

Clientul are responsabiitatea de a completa adresa corect, clar și complet.

În cazul cererii din partea clientului de i se restitui suma, societatea îi va restitui suma datorată exceptând costurile transportului.

 

Metode de livrare și plată

 

Livrarea
Produsul va fi livrat Clientului printr-o firmă de curierat – prin intermediul serviciului de curierat rapid selectat de Societate.

 

Vă rugăm să țineți cont de faptul că firma de curierat rapid livrează de obicei coletele între orele 09:00 și 17:00 (de luni până vineri), de aceea vă rugăm să ne indicați o adresă de livrare unde puteți fi găsit în acest interval de timp. În cazul în care Clientul nu se află la adresa de livrare în momentul livrării, agentul de curierat lasă o înștiințare la acea adresă.

 

Clientul are la dispozitie 2 zile lucrătoare pentru a conveni cu firma de curierat rapid asupra unei alte zi pentru livrare. Dacă acest lucru nu se realizează, agentul de curierat returnează coletul Societății. Dacă Clientul nu se află la adresa de livrare și agentul de curierat nu poate lăsa nici o înștiințare, acesta va încerca livrarea și în următoarea zi lucrătoare. Dacă livrarea eșuează și a doua oară, firma de curierat returnează coletul Societății.

 

Dacă se lansează comanda în timpul săptămânii până la ora 12:00, comanda va fi prelucrată în aceeași zi și predată curierului. Livrarea se face în termen de 24-48 ore, în funcție de locația de destinație și cu condiția confirmării telefonice de către client (în ziua prelucrării).

 

Clientul va fi contactat telefonic pentru confirmarea comenzii, de către un reprezentant al Societății. Livrarea se va efectua doar după confirmarea telefonică.

Comenzile plasate după ora 12.00, precum și sâmbătă, duminică sau în zilele oficiale nelucrătoare se prelucrează în următoarea zi lucrătoare.

Firma de curierat rapid își păstrează dreptul de a majora costul livrării pentru acele zone, localități ce sunt în afara ariei sale de livrare, Clientul fiind informat cu privire la acest aspect la momentul confirmării comenzii de către Societate.

 

Societatea se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate produselor Comandate de către Clienți în momentul predării acestora către Client.

Societatea va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la Client.

Societatea va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul României. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului doar în momentul efectuării plății.

 

Societatea își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prevederile cu privire la metodele de livrare a produselor, respectiv cu privire la cuantumul taxelor de livrare, în mod unilateral, la propria discreție, dar nu înainte de a anunța clienții cu privire la acest aspect, cu minim 2 zile înainte de intrarea în vigoare a oricărei modificări în acest sens.

 

În situația unui colet livrat și neridicat, Societatea își rezervă dreptul de a lua următoarele decizii:
- solicitarea plății în avans a viitoarelor colete
- refuzul de a mai livra colete către acea persoană
- plata taxelor coletelor livrate și neridicate.

Clientii care au avut comenzi neridicate nu mai benefiaza de expedierea noilor comenzi decat cu plata in avans si achitarea taxelor de expediere indiferent de valoarea comenzii.

 

In cazul in care se returneaza produse din comenzi care benefiaza de reducere in functie de valoarea cosului, se pierde reducerea aplicata!

 

Modalitatea de plată
1) În numerar, prin plată la curier, contractând serviciul ramburs. Plata produsului se face după preluarea coletului de către Client. Plata se va face direct către firma de curierat pe bază de chitanță. Societatea atenționează Clienții că în cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Societate să permită Clientului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării contravalorii acestora.

2) Plata cu card bancar, online, prin site furnizat și certificat de la EuPlatesc.ro, prin card bancar personal sau al firmei clientului, in condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele Visa, Visa Electron, Maestro sau MasterCard.

3) Prin ordin de plată (OP) – prin transfer bancar în contul Societății, comunicat după confirmarea comenzii, cu mențiunea că livrarea produselor comandate se va face după confirmarea plății.

 

Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului înscriptionate pe banda cu semnătura (în funcție de card, pot lipsi). Indiferent de valuta existentă în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb valutar al băncii Clientului.

În cazul comenzilor multiple, livrarea unei comenzi se va face doar după achitarea integrală a comenzii anterioare.

 

Dreptul de retragere/Politica de returnare

 

Conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014, Clientul are dreptul să returneze produsele comandate, în termen de 14 zile, fără a preciza motivele. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a produselor comandate.

 

Pentru a se respecta termenul-limită de retragere este suficient să se trimită comunicarea privind exercitarea dreptului de retur înainte de expirarea perioadei de retragere. Clientul trebuie să informeze Societatea cu privire la decizia sa de a retrage de la cumpărarea / păstrarea produsului.

 

Declarația se trimite la următoarea adresă: SC OUTLETFEMEI SRL, cu sediul în com. Gilău, str. Principală 229, Jud. Cluj, telefon 0752.269950 sau la adresa de poștă electronică comenzi@outletcopii.ro.

 

Societatea va transmite fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
În caz de retragere, Societatea va rambursa sumă primită de la Client, excluzand costurile livrării, în termen de 14 zile de la data la care Societatea este informată cu privire la decizia Clientului de a se retrage de la păstrarea produsului. Produsele trebuie sa fie împachetate in ambalajul lor original, cu eticheta atașată de produs și în starea în care au fost expediate.

 

Societatea va efectua această rambursare prin virament bancar. Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

 

Produsele în legătură cu care s-a invocat dreptul de retragere, vor fi expediate de către Client fără întârzieri nejustificate şi în decurs de maximum 14 zile de la data la care clientul a informat Societatea de intenția de a returna produsul/produsele prin trimiterea declarației neechivoce sau prin completarea formularului de retur. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

 

Cheltuielile de transport revin clientului în cazul returnării produselor, cu următoarele excepții:
• Produsele au fost livrate/ facturate greșit;
• Produsele prezintă defecte de fabricație, nemenționate anterior de vânzător;
• Produse cu defecte calitative, nemenționate anterior de vânzător.

 

Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.

 

Depunerea și soluționarea reclamațiilor
Clientul poate să depună reclamațiile sale legate de serviciile sau produsele oferite de Societate atât prin scris cât și prin telefon. Reclamațiile se pot depune la adresa: SC OUTLETFEMEI SRL, cu sediul in com. Gilău, str. Principală 229, Jud. Cluj, telefon 0752.269950 sau la adresa de email comenzi@outletcopii.ro.

 

Societatea va răspunde Clientului în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea reclamațiilor și va face tot posibilul pentru soluționarea reclamatiei Clientului.

 

Termene de livrare
Livrarea produselor către Client se va face în decurs de 24-48 ore de la data confirmării telefonice a comenzii. Pentru produsele ce nu pot fi livrate în acest termen, se acordă un termen suplimentar pentru livrare stabilit de comun acord cu Clientul, care nu va depăși 30 de zile. În situația în care produsele nu pot fi livrate nici în cadrul acestui termen suplimentar, Clientul are dreptul la retragere, renunțând la produsele comandate de la Societate, în acest caz Societatea fiind exonerată de la plata oricărei eventuale daune datorate Clientului.

 

Societatea, în cazul în care nu poate executa comanda datorită faptului că produsul nu este/nu mai este disponibil, va informa Clientul despre această indisponibilitate. Clientul poate solicita livrarea comenzii cu produsele confirmate de către Societate, poate înlocui produsul comandat cu un alt produs sau poate anula comanda.

 

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, Societatea va anunța Clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

 

În cazul în care Societatea primește informații eronate legate de livrarea produselor, Societatea poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere încălcare a obligațiilor sale, sau poate stabili un nou termen de onorare a Comenzii.

 

Răspunderea Societății
Societatea nu poate fi făcută răspunzătoare pentru nici o pierdere suferită de către Client în situația în care aceasta respectă prevederile prezentei termeni și condiții. Societatea nu poate fi trasă la răspundere pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri de pe Site.

 

Societatea nu este responsabilă pentru daunele directe și/sau indirecte de orice fel pe care Clientul sau oricare terță parte o poate suferi în baza prezentei termeni și condiții pentru situația în care își îndeplinește toate obligațiile rezultate din acesta. Societatea nu poate fi trasă la răspundere pentru daune directe și/sau indirecte care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a produselor dupa livrare și în special pentru pierderea acestora după livrare.

 

Societatea respectă în relația sa cu Clientul prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

 

Reclamațiile privind deficiențele defectele produsului/produselor achiziționate pot fi făcute la următoarea adresă de e-mail: comenzi@outletcopii.ro.

 

Forța majoră
Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea/executarea cu întârziere/executarea necorespunzătoare a obligațiilor sale, dacă o astfel de executare/neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, așa cum este acesta reglementat de legislația în vigoare.

 

Legea aplicabilă – jurisdicția
Prezentele termeni și condiții sunt supuse legii române. Eventualele litigii apărute între Societate și Client se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din Cluj-Napoca.

 

Drepturi de proprietate intelectuală
Toate materialele integrate în acest Site sunt proprietatea intelectuală exclusivă a Societății. Totuși, paginile complete ale Site-ului pot fi tipărite dacă sunt destinate a fi folosite în scop strict personal. Fără a trece cu vederea aplicabilitatea generală a celor anterior menționate, Societatea poate oferi ocazional oportunitatea de a descărca imagini de fundal, economizatoare de ecran sau alte programe utilitare din Site.