Scroll

Produse de la 19 lei! Noutăți zilnic!!! -15% la final de comanda!!!

Cosul tau de cumparaturi

Despre livrare

Produsul va fi livrat Clientului printr-o firmă de curierat – prin intermediul serviciului de curierat rapid selectat de Societate.

Vă rugăm să țineți cont de faptul că firma de curierat rapid livrează de obicei coletele între orele 09:00 și 17:00 (de luni până vineri), de aceea vă rugăm să ne indicați o adresă de livrare unde puteți fi găsit în acest interval de timp. În cazul în care Clientul nu se află la adresa de livrare în momentul livrării, agentul de curierat lasă o înștiințare la acea adresă.

Clientul are la dispozitie 2 zile lucrătoare pentru a conveni cu firma de curierat rapid asupra unei alte zi pentru livrare. Dacă acest lucru nu se realizează, agentul de curierat returnează coletul Societății. Dacă Clientul nu se află la adresa de livrare și agentul de curierat nu poate lăsa nici o înștiințare, acesta va încerca livrarea și în următoarea zi lucrătoare. Dacă livrarea eșuează și a doua oară, firma de curierat returnează coletul Societății.

 

Dacă se lansează comanda în timpul săptămânii până la ora 12:00, comanda va fi prelucrată în aceeași zi și predată curierului. Livrarea se face în termen de 24-48 ore, în funcție de locația de destinație și cu condiția confirmării telefonice de către client (în ziua prelucrării).

Clientul va fi contactat telefonic pentru confirmarea comenzii, de către un reprezentant al Societății. Livrarea se va efectua doar după confirmarea telefonică.

Comenzile plasate după ora 12.00, precum și sâmbătă, duminică sau în zilele oficiale nelucrătoare se prelucrează în următoarea zi lucrătoare.

Efectuăm livrarea produselor doar pe teritoriul României. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului doar în momentul efectuării plății.

 

Costul transportului (în orice localitate din țară) este următorul:
• Pentru comenzi sub 249 RON, costul livrării este de 19 de RON.
• La o valoare a comenzii de peste 249 RON, transportul este gratuit.

Taxele pot suferi modificări în funcție de promoții, și va fi menționat în momentul în care clientul plasează comanda.

 

În situația unui colet livrat și neridicat, ne rezervăm dreptul de a lua următoarele decizii:

- solicitarea plății în avans a viitoarelor colete
- refuzul de a mai livra colete către acea persoană
- plata taxelor coletelor livrate și neridicate.

Pentru orice alte detalii accesați sectiunile Termeni si conditii.