Scroll

Azi -30% Reducere la Final de Cos! Valabil in limita stocului

Cosul tau de cumparaturi

Cum returnez

In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Client poate solicita inlocuirea unui Produs. Inlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil. In cazul in care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un produs inlocuitor corespunzator, acesta va returna Clientului contravaloarea Produsului respectiv. 

Clientul poate returna in termen de 24 de ore produsele achizitionate de pe Site in urmatoarele situatii:

  • Ambalajul prezinta deteriorari severe, cu exceptia produselor alimentare;
  • Produsele au fost livrate/ facturate gresit;
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie;
  • Produse cu defecte calitative.

OutletCopii poate sa refuze Produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:

  • In cazul inlocuirii Produsului achizitionat cu un alt Produs sau de un tip diferit, 
  • In cazul in care Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (ex. in ambalajul original cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

 

Alte conditii de retur:

  • Rambursarea sumei se va efectua folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Client pentru achitarea pretului Produsului respectiv, cu excepţia cazului în care Clientul este de acord cu o altă modalitate de plată.
  • Rambursarea pretului Produsului se va face la prețul înscris pe documentul de vanzare (bonul fiscal sau factura fiscala, dupa caz) aferent Produsului returnat, indiferent de fluctuațiile de valoare ale acestuia.
  • Dacă Clientului i s-a livrat alt Produs decât cel comandat sau dacă Clientului i s-a livrat un Produs pe care Clientul nu l-a comandat, Clientul este rugat sa semnaleze cât mai curând acest lucru la Serviciul Relații cu Clienții pentru a returna Produsul și a fi înlocuit cu cel corect, dacă este cazul.
  • OutletCopii își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele. In acest caz, toate costurile de retur și transport al Produsului, precum și costurile aferente livrării Produsului comandat (daca este cazul) vor fi suportate de către OutletCopii.

Serviciul Relatii cu Clientii pentru retur:

Clientul este rugat sa trimita un e-amil pe adresa office@outletcopii.ro in care va mentiona numarul comenzii si produsele pe care doreste sa le returneze + motivul returnarii. In cazul in care clientul nu detine o adresa de e-mail, atunci detaliile returului pot fi transmise telefonic la numarul 0752269950.

 

Pentru orice alte detalii poti accesa sectiunile Intrebari frecvente si Termeni si conditii.