Scroll

Produse de la 19 lei! Noutăți zilnic!!! -15% la final de comanda!!!

Cosul tau de cumparaturi

Cum returnez

Nu ești mulțumit de produsul cumpărat? Venim în ajutorul tău astfel încât să fie cât mai ușor.

CONDIȚII DE RETUR
În conformitate cu legislația în vigoare, fiecare Client poate solicita înlocuirea sau returnarea unui Produs.

Înlocuirea Produsului este posibilă în limita stocului disponibil. În cazul în care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricație, iar Vânzătorul nu dispune de un produs înlocuitor corespunzător, acesta va returna Clientului contravaloarea Produsului respectiv.

Clientul are dreptul de a returna produsele achiziționate, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Cheltuielile de transport revin clientului în cazul returnării produselor, cu următoarele excepții:
• Produsele au fost livrate/ facturate greșit;
• Produsele prezintă defecte de fabricație, nemenționate anterior de vânzător;
• Produse cu defecte calitative, nemenționate anterior de vânzător.

 

Ce NU poți returna
Din motive legate de igienă, următoarele produse sunt exceptate de la retur/schimb: lenjeria intimă (boxeri, chiloți), costume de baie,  șosete, ciorapi, încălțările dacă au fost purtate.

 

Dacă în urma verificărilor produsul nu îndeplinește condițiile de retur, te vom contacta pentru a-ți comunica acest lucru.

OutletCopii.ro poate să refuze Produsele returnate de către Clienții săi, dacă returul se încadrează într-unul din cazurile prevăzute în continuare, fără ca acesta din urmă să poată pretinde daune-interese sau despăgubiri:
• În cazul înlocuirii Produsului achiziționat cu un alt Produs sau de un tip diferit,
• În cazul în care Produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (ex. în ambalajul original cu toate accesoriile, etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

 

Alte condiții de retur:
• Rambursarea prețului Produsului se va face la prețul înscris pe documentul de vânzare (factura fiscală) aferent Produsului returnat, indiferent de fluctuațiile de valoare ale acestuia.
• Dacă Clientului i s-a livrat alt Produs decât cel comandat sau dacă Clientului i s-a livrat un Produs pe care Clientul nu l-a comandat, Clientul este rugat sa semnaleze cât mai curând acest lucru la Relații cu Clienții pentru a returna Produsul și a fi înlocuit cu cel corect, dacă este cazul.
OutletCopii.ro își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.

 

Serviciul Relații cu Clienții pentru retur:
Clientul este rugat sa trimită un e-mail pe adresa comenzi@outletcopii.ro în care va menționa numărul comenzii, produsele pe care dorește să le returneze și motivul returnarii. În cazul în care clientul nu deține o adresă de e-mail, atunci detaliile returului pot fi transmise telefonic la numărul 0752.269950.

Pentru alte detalii accesați secțiunile Termeni si conditii.